Jak odesłać produkty - instrukcja


MyBra dokłada starań, aby proces zwrotu produktu był łatwy i szybki. Każda nasza klientka ma prawo zwrócić produkt w ciągu ustawowych 14 dni od otrzymania zamówienia. MyBra wydłuża ustawowy czas na zwrot do 30 dni. Pamiętaj, że w myBra zwrot jest całkowicie darmowy! To nasza gwarancja bezpiecznych zakupów bielizny przez internet. Skorzystaj z naszego kreatora zwrotu, przygotuj paczkę i zanieś ją razem z wydrukowaną etykietą nadawczą na dowolną pocztę. Wszystko jest całkowicie za darmo.

Poniższa instrukcja jest opcjonalna. Możesz z niej skorzystać, ale nie musisz. Ważne, aby wykonać konkretne czynności w takiej kolejności jak są opisane.


Krok 1

Zaloguj się na stronie myBra.pl lub uzyskaj dostęp do zamówienia.

Jeżeli się rejestrowałaś, to zalogujesz się swoim adresem email/loginem i hasłem. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego konta, przypomnisz je tutaj.

Jeżeli składałaś zamówienie jednorazowe (bez rejestracji) musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.

Zrobisz to podając poniżej adres e-mail na jaki składałaś zamówienie na tej stronie: http://mybra.pl/password-recover.php


Po kilku chwilach otrzymasz email, w którym będzie link umożliwiający jednorazowe zalogowanie się przez 1 godzinę.
Kliknij na link w emailu i wtedy automatycznie zalogujesz się do swojego konta w myBra.




Krok 2

Przejdź do Twojego konta, a dalej do 'Zwroty towaru - dodaj zwrot" i wybierz zamówienie, które będziesz zwracać.

Do Twojego konta zalogujesz się pod tym linkiem Twoje konto.





Krok 3

Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie:

1 Wybierz jakie produkty będziesz zwracać.

2 Dodaj ewentualną uwagę do zwrotu.

3 Wybierz sposób dostarczenia produktów do MyBra.pl

  • jeżeli wybrałaś sposób dostarczenia produktów poprzez przesyłki sklepu myBra, wydrukuj etykietę nadawczą i zanieś ją z paczką na dowolną placówkę Poczty Polskiej. Zostawiasz w dowolnym okienku - bezpłatnie!
  • jeżeli odsyłasz produkty własnym transportem, wyślij paczkę do myBra.

 

4 Wybierz magazyn, na jaki odeślesz produkty (obecnie dostępny tylko jeden).

5 Podaj dane konta bankowego, jeżeli mamy zwrócić Ci pieniądze na konto. W przypadku, gdy chcesz pozostawić pieniądze na kolejne zakupy wybierz "Saldo klienta".

6 Potwierdź dane zwrotu i na kolejnej stronie wydrukuj potwierdzenie zwrotu i ewentualną etykietę nadawczą na paczkę, gdy odsyłasz towar na koszt myBra.

Krok 4

Dodatkowe ważne informacje:

Prosimy, aby zwracany towar był:
- nieużywany,
- w oryginalnym,
- nieuszkodzonym opakowaniu,
- zawierający wszystkie metki,
- czysty,
- pozbawiony zapachu (np. perfumy).
Zwracane produkty zgodnie z prawem powinny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.

Możesz sprawdzić produkty. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.

myBra natychmiastowo po otrzymaniu paczki od Ciebie zajmie się wymianą towaru lub zwrotem pieniędzy.


 

Masz dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami poprzez email lub telefon. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel