Jak odesłać produkty - instrukcja
MyBra dokłada starań, aby proces zwrotu produktu był łatwy i szybki. Zgodnie z prawem, klient ma prawo zwrócić produkt w ciągu ustawowych 14 dni od otrzymania zamówienia.
Poniższa instrukcja jest opcjonalna. Możesz z niej skorzystać, ale nie musisz. Ważne, aby wykonać konkretne czynności w takiej kolejności jak są opisane.
Zaloguj się na stronie myBra.pl lub uzyskaj dostęp do zamówienia.
Jeżeli się rejestrowałaś, to zalogujesz się swoim adresem email/loginem i hasłem. Jeżeli nie pamiętasz hasła do swojego konta, przypomnisz je tutaj.
Jeżeli składałaś zamówienie jednorazowe (bez rejestracji) musisz uzyskać dostęp do swojego zamówienia.
Zrobisz to podając poniżej adres e-mail na jaki składałaś zamówienie na tej stronie: https://mybra.pl/password-recover.php
Po kilku chwilach otrzymasz email, w którym będzie link umożliwiający jednorazowe zalogowanie się przez 1 godzinę.
Kliknij na link w emailu i wtedy automatycznie zalogujesz się do swojego konta w myBra.
Przejdź do Twojego konta, a dalej do 'Zwroty towaru - dodaj zwrot" i wybierz zamówienie, które będziesz zwracać.
Do Twojego konta zalogujesz się pod tym linkiem Twoje konto.
Postępuj zgodnie z komunikatami na stronie:
1 Wybierz jakie produkty będziesz zwracać.
2 Dodaj ewentualną uwagę do zwrotu.
3
Podaj dane konta bankowego, jeżeli mamy zwrócić Ci pieniądze na konto. W przypadku, gdy chcesz pozostawić pieniądze na kolejne zakupy wybierz "Saldo klienta".
4
Potwierdź dane zwrotu oraz wydrukuj potwierdzenie zwrotu (umieść je wewnątrz zwracanej paczki)
Dodatkowe ważne informacje:
Prosimy, aby zwracany towar był:
- nieużywany,
- w oryginalnym,
- nieuszkodzonym opakowaniu,
- zawierający wszystkie metki,
- czysty,
- pozbawiony zapachu (np. perfumy).
Zwracane produkty zgodnie z prawem powinny być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
Możesz sprawdzić produkty. Odpowiadasz za zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy.
myBra natychmiastowo po otrzymaniu paczki od Ciebie zajmie się wymianą towaru lub zwrotem pieniędzy.
Masz dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami poprzez email lub telefon. Dane kontaktowe znajdziesz tutaj.