myBra.pl

Wita Stwosza 1-2

50-148 Wrocław

REGON 020473355

NIP 8971757922

Biuro Obsługi Klienta

e-mail: bok@mybra.pl
telefon: 71 71 52 905

Braffiterka myBra:
e-mail: brafitterka@mybra.pl


We wszystkich sprawach związanych z realizacją zamówień prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta myBra.pl. Polecamy kontakt e-mailowy - na większość zapytań udzielamy odpowiedzi bardzo szybko. Jeżeli masz pytanie dotyczące produktów i pomocy w doborze rozmiaru, napisz do naszej brafitterki. Zapraszmy również do działu pomoc, gdzie można uzyskać podstawowe informacje o działaniu sklepu.


Nasze Biuro Obsługi Klienta jest czynne od poniedziałku do piątku w godz. 9 - 15
.

 

Bezpieczeństwo


W sklepie myBra.pl bezpieczeństwo to nasz priorytet, dlatego dokładamy wszelkich starań aby Twoje zakupy były maksymalnie bezpieczne. Zobacz szczegóły w zakładce bezpieczeństwo.
 

Dane konta bankowego i firmy


Bank: Citi Handlowy
Nr konta bankowego: 22 1030 0019 0109 8533 0003 1494

Tytułem przelewu: prosimy podać numer zamówienia.

One Project Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław

NIP: 8971757922, KRS: 207105, REGON: 020473355

Firma wpisana jest do rejestru przedsiębiorców KRS przez Sąd Rejonowy dla Wrocławia-Fabrycznej we Wrocławiu, VI Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000207105, NIP: 897-175-79-22, REGON: 020473355, kapitał zakładowy: 50.000,00 PLN opłacony w całości.

Odbiór Osobisty

Odbiór osobisty nie jest możliwy. Prowadzimy wyłącznie sprzedaż internetową, a magazyn znajduje się w centrum logistycznym bez możliwości odbioru osobistego produktów.

 

Adres do zwrotu i wymiany produktów

Produkty prosimy odsyłać na adres naszego magazynu. Koniecznie prosimy podać oznaczenie magazynu: HALA 1. Sprawdź procedurę zwrotu i wymiany produktów.

ONE PROJECT HALA 1
Raben, ul. Poznańska 71
62-023 Gądki k/ Poznania

Jeżeli wysyłasz nam reklamację produktu, wyślij ją na adres naszego biura: One Project ul. Wita Stwosza 1-2, 50-148 Wrocław. Adres wrocławski służy tylko do wysyłania reklamacji, a nie zwrotów.

 

 

Zobacz opinie naszych klientek:

 

     

 

"Wspaniała, szybka obsługa, bardzo dobrze doradzają, absolutne skupienie na kliencie. Bardzo polecam:-)"


- Magda

 
     

     

"Produkt dostałam bardzo szybko (wybrałam opcję paczkomatu). Wysoka jakość produktu. Kontakt z sklepem świetny, szybki przepływ informacji na jakim etapie jest wysyłka. Miałam już okazję (przy wcześniejszym zamówieniu), zwracać kupiony biustonosz, ze względu na zły rozmiar i przy zwrocie szybko otrzymałam zwrot pieniędzy na konto. Bardzo polecam :)"


- Kamila

 
     

     
"Sklep jest niezawodny. Szybka realizacja, dobry kontakt ze sklepem. Piękny biustonosz, zamówiony w poniedziałek, już we wtorek był w moich rękach. Bardzo udane zakupy, polecam sklep. "
 

- Renata

 
     

     

 

"Dobrze że jest taki sklep, po długich poszukiwaniach w końcu znalazłam idealny stanik pod suknie ślubną, stanik który leży idealnie , nie odstaje , nie przesuwa się. Wart swojej ceny i nie żałuje zakupu. Polecam!!!!"


- Beata

 
     

     

 

"Przejrzysta strona internetowa, dużo pomocnych wskazówek dotyczacych wlaściwego doboru bielizny. Przemiła Pani w biurze obsługi klienta. Transakcja przebiegła bezproblemowo, od zamówienia do dostarczenia towaru nie minęło nawet 24 godziny. Jeśli szukasz dobrego, firmowego biustonosza, to tylko w mybra."


- Ewa

 
     


Więcej opinii możesz zobaczyć na Ceneo.pl. Wszycy klienci są zadowoleni! Dołącz do nich.

 

 

 

Życzymy udanych zakupów, 
Zespół sklepu internetowego myBra.pl
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel