Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Biustonosze, staniki i majtki Triumph

( ilość produktów: 190 )

Paniom poszukującym bielizny najwyższej światowej klasy, łączącej perfekcję wykonania z atrakcyjnymi fasonami bazującymi na najnowszych trendach mody, polecamy oryginalne biustonosze Triumph. W ofercie naszego sklepu znajdziesz również figi, koronkowe stringi i wygodne szorty tej niemieckiej marki. Zapoznaj się z naszymi propozycjami i zamów bieliznę w preferowanym przez siebie stylu wykonania.

Niezależnie od rozmiaru biustu, zastosowanie dobrej jakości stanika pomoże zadbać o komfort każdej kobiety, przy okazji w atrakcyjny sposób akcentując największe walory jej naturalnej sylwetki. Korzystając z naszej oferty, możesz zaopatrzyć się w niemieckie biustonosze full-cup, push-up, typu balkonetka, bardotka, a także w staniki niskozabudowane half-cup czy specjalne ich wersje modelujące, ściągające i delikatnie unoszące piersi.

Prezentowane biustonosze Triumph oferujemy w wielu wariantach miękkości, od modeli w pełni usztywnianych, przez półusztywniane, a na zupełnie miękkich kończąc. Sklep mybra.pl to także dobre miejsce, by zaopatrzyć się w pasujące do biustonoszy, niezwykle wygodne, a przy tym trwałe i seksowne majtki Triumph. Oferujemy wiele wersji fig damskich we wszystkich popularnych wersjach kolorystycznych. Znajdziesz tu także koronkowe stringi i gwarantujące maksimum komfortu podczas codziennych aktywności, dopasowane szorty. Oryginalna bielizna Triumph dba o komfort i atrakcyjny wygląd kobiet w każdym wieku, o różnych potrzebach. Wybierając produkty tej marki, masz pewność najwyższej jakości ich wykonania, wynikającej z niej trwałości i wygody stosowania.

Markowa bielizna damska to sprawdzony wybór dla wszystkich kobiet, które poszukują rzeczy trwałych i eleganckich, wykonanych z materiałów przyjaznych dla skóry, w fasonach gwarantujących atrakcyjny look i maksimum komfortu codziennego użytkowania. Sprawdź, jakie majtki i biustonosze Triumph aktualnie oferujemy i zamów ich wybrane modele, dla siebie lub na prezent dla bliskiej Ci osoby.

Biustonosze i majtki Triumph – co stoi za ich sukcesem?

Triumph to marka kultowa. Jej historia sięga aż wieku XIX, kiedy to gorseciarz Johann Gottfried Spiesshofer i kupiec Michael Braun założyli swoją pierwszą fabrykę gorsetów. Wtedy pracowało w niej zaledwie 6 pracowników. Spółka rozrastała się jednak tak szybko, że już na początku XX wieku zyskała swoją "triumfalną" nazwę. Marka przecierała szlaki i zaprezentowała nowe podejście do kobiecej bielizny i cielesności. Jako pierwsza zaprojektowała biustonosz bez zapięć z przodu i wymiennych ramiączek. Jako jedna z pierwszych wystawiła też pokaz mody, na którym modelki pozowały w samej bieliźnie. Była także pionierem w tworzeniu materiałów opartych na lycrze i nylonie, które do dziś uznawane są za wyjątkowo wygodne i elastyczne tkaniny, wprost stworzone dla bielizny.

Biustonosze damskie Triumph – idealne dopasowanie

Szeroka rozpiętość rozmiarowa oraz idealne dopasowanie to dwie najważniejsze cechy, które wyróżniają biustonosze Triumph. Sklep internetowy MyBra, dla którego komfort kobiet jest najważniejszy, musiał więc włączyć je do swojej bieliźnianej oferty. Dzięki temu właśnie w naszym asortymencie znajdziesz liczne modele staników marki Triumph, które zapewnią Ci maksymalne wsparcie i swobodę. Koniec z paskami czy drutami wrzynającymi się w skórę. Triumph to symbol jakości – marka, która nie bez powodu cieszy się uwielbieniem kobiet na całym świecie. Sięgając po staniki Triumph, możesz liczyć na elastyczność i sto procent komfortu, bez rezygnowania ze stabilności i świetnego wyglądu.

Do biegania, a może na randkę? Różnorodne staniki damskie Triumph

Triumph to obecnie jeden z największych producentów bielizny na świecie. Nic więc dziwnego, że w asortymencie marki znajduje się mnóstwo jak najbardziej zróżnicowanych modeli biustonoszy i majtek. Nieważne, czego szukasz – czy seksownej braletki, czy może wygodnego stanika do treningu – marka Triumph ma coś naprawdę dla każdego. Staniki od Triumpha możesz założyć zarówno do zmysłowej sukienki z seksownym dekoltem (tutaj sprawdzi się świetnie biustonosz typu plunge), jak i do bluzki bez ramiączek (polecamy braletki czy staniki strapless). Marka oferuje ponadto biustonosze do zadań specjalnych, takie jak minimizery, push-upy czy staniki modelujące.

Majtki i biustonosze Triumph – postaw na seksowne zestawy

Oprócz najróżniejszych modeli staników, w naszym sklepie internetowym czekają na Ciebie także i majtki Triumph. Występujące w rozmiarach od 36 do 46, otwierają się na panie o każdym typie sylwetki. Udowadniają przy tym, że piękno i świetny wygląd nie muszą wykluczać się z niezrównanym komfortem. Dzięki zastosowaniu wysokiej klasy materiałów i nowoczesnych technologii, majtki Triumph charakteryzują się bowiem idealnym dopasowaniem do ciała. Sprawdzają się w każdej sytuacji, zawsze gwarantując poczucie swobody i bezpieczeństwa. Te, które wybraliśmy w MyBra, odznaczają się ponadto różnorodnością. Od tradycyjnych fig po seksowne, podkreślające pośladki brazyliany – u nas znajdziesz majtki na każdy gust i każdą okazję.

N
Biustonosz z ramiączkami wyprowadzanymi ze środka miseczki
W
Biustonosz z fiszbinami
WP
Biustonosz z fiszbinami, usztywniany
WF
Biustonosz z fiszbinami zapinany z przodu
WH
Biustonosz z fiszbinami i ramiączkami wyprowadzanymi na zewnątrz miseczki
WHP
Biustonosz z fiszbinami i ramiączkami wyprowadzanymi na zewnątrz miseczek
WHU
Biustonosz z fiszbinami, efekt push-up, ramiączka wyprowadzane na zewnątrz miseczki
WHUM
Biustonosz z fiszbinami, efekt push-up, różne warianty zapięcia ramiączek
WD
Biustonosz z fiszbinami i odpinanymi ramiączkami
WDP
Biustonosz z fiszbinami, usztywniany, z odpinanymi ramiączkami
P
Biustonosz z usztywnianymi miseczkami
L
Biustonosz z przedłużanym stanem
CRS
Gorset
BAN
Biustonosz typu Bandeau
BV
Koszulka z biustonoszem
BVW
Koszulka z biustonoszem z fiszbinami
Shirt 01
Koszulka z ramiączkami typu "spaghetti"
Shirt 02
Koszulka na cienkich ramiączkach
Shirt 03
Koszulka z krótkim rękawem
BS
Gorset
BSW
Gorset z fiszbinami
BSZ
Gorset z zamkiem błyskawicznym
Body 01
Body z ramiączkami typu "spaghetti".
PAN
Majtki modelujące
PAN L
Majtki modelujące z nogawkami
Tai
Figi typu tai
STR
String
TAN
Tanga
HIP
Hipster
SHO
Majtki szorty
Bodydress
Sukienka modelująca
Dress
Halka
Skirt
Półhalka
SB
Podwiązka
S
Pas do pończoch

Bielizna Triumph znana jest na całym świecie. To jedna z najbardziej rozpoznawalnych i cenionych marek wśród kobiet. Wysokiej jakości materiały, ponadczasowe fasony, ale i idące z duchem czasu projekty - to cechy wyróżniające produkty tej firmy. Czy wiesz, skąd wzięła się na rynku i co sprawiło, że z powodzeniem przetrwała ponad 130 lat?

Początki marki Triumph

Historia bielizny Triumph sięga 1886 roku, kiedy to gorseciarz Johann Gottfried i kupiec Michael Braun założyli w Heubach manufakturę o nazwie Spiesshofer & Braun. Produkcję rozpoczęli w niewielkim baraku, mając do dyspozycji kilka maszyn oraz personel składający się z sześciu osób. Po kilku latach działalności firma rozwinęła skrzydła i zatrudniała już nie kilka, a aż 150 osób.

Kanonem piękna w tym okresie był mocno uwypuklony biust i pośladki, wysmuklona talia oraz biodra, całość udekorowana królewskimi, pięknymi koronkami w postaci eleganckich gorsetów. Wszystko po to, aby wyglądać i czuć się niczym Cesarzowa.

W 1902 r. wspólnicy zdecydowali o zmianie nazwy firmy na bardziej zrozumiałą, powszechną i łatwo zapadającą w pamięć. Wybór padł na „Triumph”. Skąd taki pomysł? Gottfried i Braun zainspirowali się… paryskim Łukiem Triumfalnym. Dzięki produktom świetnej jakości i pochlebnym opiniom klientów spółka stała się liderem wśród producentów bielizny w Europie. 

Bielizna Triumph w latach 20. i 30.

W latach 20. XX wieku nastąpił przełom w produkcji bielizny. Gorset został zmodyfikowany, przybierając formę biustonosza. Pojawiły się modele ze znacznie mniejszą ilością szwów, oferujące więcej swobody i większą wygodę użytkowania. W projekty wkroczyła naturalność.

Rok 1933 był dla marki niezwykle symboliczny. Powstała bowiem pierwsza filia zagraniczna - w regionie Zurzach w Szwajcarii. W 1936 roku firma świętowała pięćdziesięciolecie istnienia.

Lata 30. okazały się ważne nie tylko ze względu na wspomniane wydarzenia. Po światowym kryzysie ekonomicznym w 1929 roku nastąpiła nowa era w modzie. Stylowa dotąd elegancja została zastąpiona wyrafinowanym szykiem. W ofercie bielizny Triumph pojawił się pierwszy gorset bez ramiączek, ale i innowacje: biustonosze rozpinane z przodu i modele z wymiennymi ramiączkami.

 

Marka Triumph po II wojnie światowej

W 1948 roku wznowiono produkcję bielizny, co pozwoliło firmie wciąż rozwijać się bardzo dynamicznie. W 1953 roku marka zmodyfikowała nazwę, by od teraz tytułować się „Triumph International”. Lata 1954-1959 okazały się okresem ekspansji zagranicznej. Producent otworzył filie w Austrii, Belgii, Danii, Finlandii, Holandii, Norwegii, Szwecji i Wielkiej Brytanii, stając się potentatem na rynku bieliźniarskim.

Do mody wróciły gorsety, Triumph wprowadził ramiączka z elastycznym włóknem Lycra®, które zrewolucjonizowało rynek i poprawiło jakość materiałów (zarówno pod kątem ich noszenia, jak i prania). W 1956 firma podjęła współpracę ze znanym niemieckim projektantem, Heinzem Oestergaardem. Rok 1959 to symboliczny moment w historii świata bielizny - w Berlin Hilton odbył się największy (do dziś) pokaz mody bieliźnianej na świecie.

Lata 60. naznaczone były kolejnymi sukcesami marki Triumph International. Firma wkroczyła na rynki azjatyckie, otwierając nowe filie m.in. w Singapurze, Hong Kongu, Tajlandii, Chinach, Indiach i na Tajwanie. Stała się jednym z trzech najważniejszych producentów bielizny w Japonii. Również w Europie pojawiły się nowe przedstawicielstwa marki: w Hiszpanii, Grecji, Francji i Portugalii. W 1965 roku marka Triumph International funkcjonowała w 92 krajach na całym świecie.

Rok 1962 był przełomowym, jeśli chodzi o podejście do mody i obyczajów. Bieliźniany potentat rozpoczął produkcję bikini i strojów kąpielowych. W 1966 roku firma wprowadziła do swojej oferty linię „Doreen”, stworzoną w 15% z elastanu, a w 1967 r. zastosowała jako pierwsza technikę modelowania miseczek. Producent kierował swoją reklamę do nowoczesnych i wyzwolonych kobiet.

Bielizna Triumph: szalone lata 70.

Zachodzące w społeczeństwie zmiany działy się równolegle z rewolucją w modzie. Dzieci kwiaty wyznaczały trendy w projektowaniu bielizny. Niespoczywający na laurach Triumph opracował bardzo cienkie i lekkie tkaniny, wykorzystujące Lycrę® i nylon. Produkty z nich uszyte cieszyły się dużym zainteresowaniem. W 1972 r. firma rozszerzyła działalność o kolejne państwa: Brazylię, Australię i RPA.

W końcowej fazie lat 70. Triumph ogłosił powstanie nowej marki „sloggi”, która stała się narzędziem do przeprowadzenia „Bawełnianej Rewolucji”. Zaczęto produkować bieliznę miękką, marszcząca się i otulającą ciało. Sloggy po dziś dzień podkreśla naturalne kształty kobiet i młodość, a także łamie tabu seksualności. 

Millenium w Triumph

Lata 80. i 90. to czas ciągłego rozwoju marki i wprowadzania nowych kolekcji odpowiadających na potrzeby kobiet. Nowe tysiąclecie okazało się dla firmy równie owocne, co poprzednie lata. W największych europejskich miastach powstały nowe sklepy, oferujące coraz to ciekawsze propozycje.

W ofercie pojawiły się m.in.:

  • biustonosz typu „Minimizer” - bardzo wygodny i optycznie zmniejszający biust o jeden rozmiar,
  • biustonosz „Soft Secret” z termicznie modelowanymi miseczkami z niewyczuwalnymi fiszbinami, całkowicie gładki i idealnie przylegający do ciała,
  • kolekcja „Form&Beauty”, wykorzystująca innowacyjne teleskopowe fiszbiny, które zwiększają komfort w trakcie aktywności fizycznej.

Rok 2013 to kolejne obszary ekspansji marki. Triumph International trafił na rynek amerykański i meksykański. Z kolei rok później wyznaczył nowy trend w branży bieliźniarskiej, przedstawiając innowacyjny koncept Magic Wire, tj. silikonowych fiszbinów, które są idealnie dopasowane do ciała i zapewniają maksymalny komfort użytkowania. W międzyczasie firma zorganizowała wiele dochodowych kampanii reklamowych, angażując w nie największe gwiazdy show-biznesu i mody.

Obecnie na całym świecie funkcjonuje aż 1650 sklepów marki Triumph, w których oprócz zakupu produktów możemy liczyć na profesjonalne doradztwo z zakresu brafittingu. W sklepie z bielizną online myBra.pl możesz zamówić idealną dla Twoich potrzeb bieliznę Triumph.

Pytania i odpowiedzi

Kiedy powstała marka bielizny Triumph?

Warto wiedzieć, że historia marki Triumph rozpoczęła się w 1886 roku. John Gottfried (gorseciarz) i Michael Braun (kupiec) rozpoczęli wtedy produkcję eleganckich gorsetów pod nazwą Spiesshofer & Braun. Od 1902 roku firma działała już pod bardziej wpadającą w ucho nazwą Triumph, zainspirowaną paryskim Łukiem Triumfalnym. Już wtedy marka cieszyła się uznaniem klientów w całej Europie.

Jak marka Triumph działała w latach 20. i 30. ubiegłego wieku?

Istotnym momentem w świecie bieliźnianym były lata 20. XX wieku, gdy gorsety zostały zastąpione biustonoszami. Zapewniały one większą swobodę i poczucie naturalności. Firma przetrwała kryzys ekonomiczny pod koniec lat 20., w 1933 roku otworzyła pierwszą filię zagraniczną, a w 1936 roku mogła poszczycić się 50-letnią działalnością. W tym czasie nastąpiły kolejne zmiany w bieliźnianym świecie. W ofercie pojawił się gorset bez ramiączek, biustonosze z zapięciem z przodu czy też modele z odpinanymi, wymiennymi ramiączkami.

Jak marka Triumph funkcjonowała po II wojnie światowej?

Po zawirowaniach II Wojny Światowej, firma wznowiła produkcję w 1948 roku. W latach postawiła na rozwój na nowych rynkach, już pod nazwą Triumph International. Jej filie znajdowały się w kolejnych 8 krajach eurpejskich. Moda wciąż się rozwijała, do łask wróciły gorsety, a Triumph wprowadził elastyczne ramiączka. W latach 60. firma weszła także na rynki azjatyckie, mając filie m.in. w Singapurze czy Chinach. Rozszerzyła też działalność o kolejne europejskie kraje. Na działalność firmy wpłynęły także zmiany obyczajowe - w 1962 roku Triumph rozpoczął produkcję strojów kąpielowych i modnych wtedy bikini.

Jak wyglądał rozwój marki Triumph w latach 70.?

W lata 70. firma wkroczyła mając swoje przedstawicielstwa w 92 krajach na świecie. Czasy rewolucji seksualnej połączyły się z odważnymi zmianami w modzie. W Triumph sięgano po Lycrę i Nylon - materiały cechujące się lekkością. U końca lat 70. powstała marka Sloggi - odpowiedź Triumph na potrzeby kobiet dotyczące swobody i naturalności.

Jak rozwijała się firma Triumph od lat 80.?

W kolejnych latach marka nie osiadała na laurach i cały czas rozwijała się, otwierając nowe sklepy. W swojej ofercie zawsze brała pod uwagę potrzeby wszystkich kobiet - niezależnie od wielkości noszonej miseczki. Warto tu wymienić chociażby biustonosze Minimizer zmniejszające optycznie biust, czy kolekcję Form&Beauty z teleskopowymi fiszbinami, powstałą z myślą o aktywnościach sportowych. W Roku 2013 Triumph w końcu dotarł również do Stanów Zjednoczonych. Niedługo potem zaprezentował Magic Wire – silikonowe fiszbiny, które dają wysoki poziom komfortu, dopasowując się do kształtu ciała.

Ile jest na świecie sklepów marki Triumph?

W tym momencie na całym świecie znajduje się 1650 sklepów z logo marki Triumph. To miejsca, w których kobiety mogą poczuć się zaopiekowane, korzystając z pomocy profesjonalnych brafitterek. Jeżeli decydujesz się na zakupy online, w myBra.pl znajdziesz szeroką ofertę bielizny Triumph.

Zaufane Opinie IdoSell
4.82 / 5.00 2411 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-18
Bez zarzutu
2024-03-16
Wszystko Ok
pixel