Wymiana i zwrot towaru

14 dni na rezygnację z zakupów

W myBra masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.

Wyślij nam stosowne oświadczenie na adres bok@myBra.pl lub na adres firmy podany poniżej (odesłać też można od razu towar). Wystarczającym oświadczeniem o odstąpieniu jest także dodanie zwrotu w naszym systemie poprzez Kreator zwrotów (instrukcja niżej).

Produkty możesz zwrócić dowolnym, wygodnym dla Ciebie sposobem w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Dla zalogowanych Klientów udostępniamy łatwy w obsłudze Kreator zwrotów, dzięki któremu wygenerujesz etykietę zwrotną do Paczkomatu w cenie 9 zł brutto (kwota ta zostanie odjęta od wartości zwracanych środków) lub zupełnie za darmo w przypadku wymiany (patrz: punkt niżej). Na tej stronie dokładnie opisaliśmy krok po kroku jak zwrócić lub wymienić produkt. Kreator zwrotu jest opcjonalny.

 

Darmowa wymiana! - wybierz zwrot środków na "saldo klienta" i ciesz się darmową wymianą

W myBra wymiana rozmiaru to po prostu nowe, kolejne zamówienie. Zamów nowy produkt składając nowe niezależne zamówienie, a niepasujący produkt zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu.Jeśli chcesz, aby środki ze starego zamówienia zostały przeksięgowane na nowe, nie opłacaj go (wybierz formę płatności "Przelew" - ostatnia opcja na liście), a w uwagach do zamówienia (ostatni krok) dopisz informację "opłata ze zwrotu". Po rozliczeniu Twojego zwrotu, nasze Biuro Obsługi Klienta przeksięguje środki na poczet nowego zamówienia.

Zasady działania darmowych zwrotów/wymian:

  1. W zakładce "Moje zamówienie" w dolnym lewym rogu strony sklepu mybra.pl wybierz opcję "Chcę zwrócić produkt"
  2. Skorzystaj z kreatora zwrotów. Więcej informacji o kreatorze zwrotów znajdziesz tutaj: KREATOR ZWROTÓW
  3. Jako formę zwrotu należności w 5 kroku wybierz zwrot na "SALDO KLEINTA"
  4. Przejdź przez wszystkie kroki kreatora zwrotu i zatwierdź go.
  5. Złóż nowe zamówienie w sklepie myBra.pl wybierając dostepną dla Ciebie opcję darmowej dostawy i w uwagach wpisz "OPŁATA ZE ZWROTU"
  6. To wszystko co musisz zrobić. Odeślij do nas paczkę i ciesz się darmowym zwrotem
  7. Darmowe formy wysyłki: SPRAWDŹ

Jeżeli obawiasz się, że zapłacisz za dwa produkty, a myBra nie odda Ci pieniędzy, to sprawdź nasze gwarancje bezpieczeństwa. Zwroty rozpatrujemy bardzo szybko (zazwyczaj 1-3 dni robocze). MyBra to wieloletni sklep posiadający bardzo pozytywne opinie. Sprawdź nasze opinie i gwarancje bezpieczeństwa.

Jaki jest Wasz adres, gdzie odesłać produkty do zwrotu?

Produkty prosimy odsyłać na adres:

Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05

Prosimy o nieodsyłanie paczek ze zwrotami na koszt adresata. Paczki takie nie zostaną przyjęte przez nasz magazyn.

 

Przykładowy formularz zwrotu - wzór - nieobowiązkowy

Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz skorzystać z naszego kreatora zwrotów, możesz odesłać produkty na w/w adres, dołączając do paczki wypełniony formularz zwrotu. Przykładowy formularz możesz pobrać klikając tutaj.

 

Czym jest kreator zwrotów?

W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, masz możliwość skorzystania z naszego kreatora zwrotów. W kilku prostych krokach wygeneruje on dla Ciebie formularz zwrotu oraz etykietę nadawczą do Paczkomatu.



Jak szybko zwracacie pieniądze?

myBra zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w myBra, z którego można dokonać kolejnych zakupów.

Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.



Chcę złożyć reklamację

Reklamacje towarów należy zgłaszać do myBra na adres bok@mybra.pl lub na adres korespondencyjny myBra. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, tj. w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Prosimy o dokładne opisanie usterki, tak aby było możliwe jej zidentyfikowanie.


Jeżeli przy odbiorze paczki stwierdzisz, że jest uszkodzona, to w celu rozpoznania reklamacji prosimy Cię o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.


Produkty do reklamacji prosimy odsyłać na adres:
Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05

Masz inne pytania?

Masz inne pytania? Kontakt z myBra.

Zaufane Opinie IdoSell
4.78 / 5.00 319 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-24
Biustonosz super. Transakcja przebiegła bardzo sprawnie. Błyskawiczna wysyłka. Bardzo polecam .
2020-06-27
Trochę długo okres oczekiwania na zamówienie, a poza tym wszystko ok! Biustonosze okazały się za małe, musiałam wymienić - procedura zwrotu była bardzo prosta i przyjemna! Drugie zamówienie w drodze - czekam. Tylko dlatego 4/5.

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityka prywatności i cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz ustawić w Twojej przeglądarce.

WYRAŻAM ZGODĘ
pixel