Mybra.pl to uznany sklep z dobranymi biustonoszami.

TUTAJ JESTEŚ

pixel

Wymiana i zwrot towaru

Gwarancja bezpiecznych zakupów w sklepie myBra obejmuje możliwość rezygnacji z zamówienia lub wymiany zakupionych produktów w przeciągu 30 dni od ich otrzymania.

 

30 dni na wymianę lub rezygnację z zakupów

 

W myBra masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów (prawo do odstąpienia od umowy zawartej na odległość). Produkty możesz tez wymienić. Jeżeli wymieniasz, zwróć do nas produkty i złóż nowe zamówienie na kolejne produkty.

Ustawowe prawo do odstąpienia przysługuje Ci w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru. myBra wydłuża ustawowy czas odstąpienia od umowy do 30 dni.

Termin uznaje się za dotrzymany, jeżeli przed jego upływem wyślesz nam oświadczenie o odstąpieniu e-mailem na adres: bok@myBra.pl lub na adres firmy podany poniżej (odesłać też można od razu towar). Wystarczającym oświadczeniem o odstąpieniu jest także dodanie zwrotu w naszym systemie (instrukcja niżej).

Szczegółowe informacje o możliwości odstąpienia od umowy znajdziesz w regulaminie myBra.pl.
Informacje na tej stronie są podsumowaniem najważniejszych informacji z regulaminu.



Chcę wymienić rozmiar, jak to zrobić?

 

W myBra wymiana rozmiaru to po prostu nowe, kolejne zamówienie. Zamów nowy produkt składając nowe niezależne zamówienie, a niepasujący produkt zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu. Jeśli chcesz, aby środki ze starego zamówienia zostały przeksięgowane na nowe, nie opłacaj go (wybierz formę płatności "Zapłacę później"), a w uwagach do zamówienia (ostatni krok) dopisz informację "opłata ze zwrotu". Po rozliczeniu Twojego zwrotu, nasze Biuro Obsługi Klienta przeksięguje środki na poczet nowego zamówienia.

Jeżeli obawiasz się, że zapłacisz za dwa produkty, a myBra nie odda Ci pieniędzy, to sprawdź nasze gwarancje bezpieczeństwa. Zwroty rozpatrujemy bardzo szybko (zazwyczaj 1-3 dni robocze). MyBra to duży sklep posiadający bardzo pozytywne opinie. Sprawdź nasze opinie i gwarancje bezpieczeństwa.

 


Jak mam zwrócić produkty?

 

Produkty możesz zwrócić dowolnym, wygodnym dla Ciebie sposobem. Dla zalogowanych Klientów udostępniamy łatwy w obsłudze kreator zwrotu, który wygeneruje Ci etykietę nadawczą. Produkty musisz wysłać w terminie 14 dni od odstąpienia od umowy. Na tej stronie dokładnie opisaliśmy krok po kroku jak zwrócić lub wymienić produkt. Kreator zwrotu jest opcjonalny.

 


Jaki jest Wasz adres, gdzie odesłać produkty do zwrotu?

 

Produkty prosimy odsyłać na adres:

Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław

tel. 71 715 29 05

Prosimy o nieodsyłanie paczek ze zwrotami na koszt adresata. Paczki takie nie zostaną przyjęte przez nasz magazyn.

 

Przykładowy formularz zwrotu - wzór - nieobowiązkowy

 

Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz skorzystać z naszego kreatora zwrotów, możesz odesłać produkty na w/w adres, dołączając do paczki wypełniony formularz zwrotu. Przykładowy formularz możesz pobrać klikając tutaj.

 

Czym jest kreator zwrotów?

 

W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, masz możliwość skorzystania z naszego kreatora zwrotów. Mamy podpisaną specjalną umowę z Paczkomatami inPost, dzięki której nadasz paczkę w dowolnym Paczkomacie w kraju za niewielką opłatą 9 zł brutto (7,32 zł netto), którą odliczymy od zwracanej do Ciebie kwoty. Jeśli jednak dokonujesz zwrotu z myślą o wymianie produktu - Twój zwrot będzie darmowy (my ponosimy opłatę za przesyłkę zwrotną). Pamiętaj - symbol paczkomatu na etykiecie prezentuje sugerowany paczkomat, nie obowiązkowy; paczkę możesz nadać w dowolnym paczkomacie. Aby wydrukować etykietę nadawczą na zwrotną paczkę skorzystaj z naszego kreatora zwrotów.



Jak szybko zwracacie pieniądze?

 

myBra zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w myBra z którego można dokonać kolejnych zakupów.

Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, zwrócimy Ci koszt przesyłki proporcjonalnie do zwracanych i pozostawionych towarów.



Chcę złożyć reklamację

 

Reklamacje towarów należy zgłaszać do myBra na adres bok@mybra.pl lub na adres korespondencyjny myBra. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, tj. w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Prosimy o dokładne opisanie usterki, tak aby było możliwe jej zidentyfikowanie.


Jeżeli przy odbiorze paczki stwierdzisz, że jest uszkodzona, to w celu rozpoznania reklamacji prosimy Cię o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.


Produkty do reklamacji odeślij na adres naszego biura:
Underwear / myBra
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05

Masz inne pytania?

 

Masz inne pytania? Kontakt z myBra.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij