Przy wyborze rozmiaru zobacz także czas realizacji zamówienia :)
Darmowa dostawa od 70,00 zł

Wymiana i zwrot towaru

Wygodne wymiany i zwroty zamówienia

W myBra masz prawo do rezygnacji z zakupów lub wymiany produktów w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. Termin liczymy od dnia doręczenia towaru.

W celu sprawnego przetworzenia zwrotu lub wymiany dołącz do paczki wypełniony formularz zwrotu — dzięki temu szybciej zidentyfikujemy Twoje zamówienie.

Ze względów higienicznych nie przyjmujemy zwrotów ani wymiany majtek (art. 38 pkt 5 ustawy o prawach konsumenta). Prosimy o przemyślany wybór.

Uwaga! W przypadku marek PANACHE, PANACHE SPORT, FREYA, WACOAL, ELOMI, FANTASIE, SCULPTRESSE BY PANACHE i CLEO BY PANACHE rozmiarówka jest zawyżona o 1 rozmiar.

Wymiana zamówienia

  1. Wejdź do kreatora zwrotów i wybierz opcję wymiany lub zwrotu na Saldo klienta. Pierwsza wymiana jest darmowa!
  2. Dodaj w kreatorze notatkę: wymiana produktu.
  3. Złóż nowe zamówienie z płatnością przelewem tradycyjnym oraz tą samą notatką wymiana produktu. Po akceptacji zwrotu, środki z Saldo klienta zostaną automatycznie przeksięgowane na nowe zamówienie.
  4. Oczekuj na realizację zamówienia — odeślij paczkę i gotowe!

Koszt kolejnych wymian: 10,32 zł.

Zwrot zamówienia

  1. Skorzystaj z kreatora zwrotów — opłata zwrotna to 10,32 zł.
  2. Możesz też wysłać oświadczenie (wzór tutaj) na adres bok@mybra.pl lub na nasz adres magazynu podany w formularzu.
  3. Wyślij paczkę do magazynu w ciągu 14 dni od daty złożenia oświadczenia. Paczka doręczona później zostanie odrzucona.
  4. Po otrzymaniu przesyłki rozpatrzymy zwrot w ciągu 14 dni i zwrócimy środki lub zaksięgujemy je na nowym zamówieniu.

UWAGA: Bielizna to produkt higieniczny — prosimy o odesłanie tylko nowych rzeczy z nienaruszonymi metkami, bez oznak użytkowania i zapachów. W przeciwnym razie zwrot może zostać pomniejszony o wartość utraty produktu.

Zwrot kosztów przy nieodebraniu przesyłki

Jeśli nie odbierzesz przesyłki, a zostanie ona zwrócona do sprzedawcy, możesz zostać obciążony kosztami wysyłki w obie strony.

Zgodnie z art. 34 ust. 2 ustawy o prawach konsumenta ponosisz koszty zwrotu rzeczy, jeśli zostałeś o tym poinformowany przed zakupem. W przypadku rezygnacji po wysyłce potrącamy z kwoty zwrotu koszty transportu obu stron zgodnie z rzeczywistymi kosztami.

Wszystkie zwroty, wymiany i reklamacje prosimy wysyłać na nasz adres magazynu:

Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2 (II piętro)
50-148 Wrocław

Prawdziwe opinie klientów
4.8 / 5.0 3197 opinii
pixel