Wymiana i zwrot towaru
14 dni na rezygnację z zakupów
W myBra masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.
Wyślij nam stosowne oświadczenie na adres bok@myBra.pl lub na adres firmy podany poniżej (odesłać też można od razu towar). Wystarczającym oświadczeniem o odstąpieniu jest także dodanie zwrotu w naszym systemie poprzez Kreator zwrotów (instrukcja niżej).
Produkty możesz zwrócić dowolnym, wygodnym dla Ciebie sposobem w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Dla zalogowanych Klientów udostępniamy łatwy w obsłudze Kreator zwrotów, dzięki któremu wygenerujesz etykietę zwrotną do Paczkomatu w cenie 9,53 zł brutto (kwota ta zostanie odjęta od wartości zwracanych środków) lub zupełnie za darmo w przypadku wymiany (patrz: punkt niżej). Na tej stronie dokładnie opisaliśmy krok po kroku jak zwrócić lub wymienić produkt. Kreator zwrotu jest opcjonalny.
Darmowa wymiana! - wybierz zwrot środków na "saldo klienta" i ciesz się darmową wymianą
W myBra wymiana rozmiaru to po prostu nowe, kolejne zamówienie. Zamów nowy produkt składając nowe niezależne zamówienie, a niepasujący produkt zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu.Jeśli chcesz, aby środki ze starego zamówienia zostały przeksięgowane na nowe, nie opłacaj go (wybierz formę płatności "Przelew" - ostatnia opcja na liście), a w uwagach do zamówienia (ostatni krok) dopisz informację "opłata ze zwrotu". Po rozliczeniu Twojego zwrotu, nasze Biuro Obsługi Klienta przeksięguje środki na poczet nowego zamówienia.Zasady działania darmowych zwrotów/wymian:
- W zakładce "Moje zamówienie" w dolnym lewym rogu strony sklepu mybra.pl wybierz opcję "Chcę zwrócić produkt"
- Skorzystaj z kreatora zwrotów. Więcej informacji o kreatorze zwrotów znajdziesz tutaj: KREATOR ZWROTÓW
- Jako formę zwrotu należności w 5 kroku wybierz zwrot na "SALDO KLEINTA"
- Przejdź przez wszystkie kroki kreatora zwrotu i zatwierdź go.
- Złóż nowe zamówienie w sklepie myBra.pl wybierając dostepną dla Ciebie opcję darmowej dostawy i w uwagach wpisz "OPŁATA ZE ZWROTU"
- To wszystko co musisz zrobić. Odeślij do nas paczkę i ciesz się darmowym zwrotem
- Darmowe formy wysyłki: SPRAWDŹ
Jeżeli obawiasz się, że zapłacisz za dwa produkty, a myBra nie odda Ci pieniędzy, to sprawdź nasze gwarancje bezpieczeństwa. Zwroty rozpatrujemy bardzo szybko (zazwyczaj 1-3 dni robocze). MyBra to wieloletni sklep posiadający bardzo pozytywne opinie. Sprawdź nasze opinie i gwarancje bezpieczeństwa.
Jaki jest Wasz adres, gdzie odesłać produkty do zwrotu?
Produkty prosimy odsyłać na adres:
Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05
Prosimy o nieodsyłanie paczek ze zwrotami na koszt adresata. Paczki takie nie zostaną przyjęte przez nasz magazyn.
Przykładowy formularz zwrotu - wzór - nieobowiązkowy
Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz skorzystać z naszego kreatora zwrotów, możesz odesłać produkty na w/w adres, dołączając do paczki wypełniony formularz zwrotu. Przykładowy formularz możesz pobrać klikając tutaj.
Czym jest kreator zwrotów?
W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, masz możliwość skorzystania z naszego kreatora zwrotów. W kilku prostych krokach wygeneruje on dla Ciebie formularz zwrotu oraz etykietę nadawczą do Paczkomatu.
Jak szybko zwracacie pieniądze?
myBra zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w myBra, z którego można dokonać kolejnych zakupów.Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.
Chcę złożyć reklamację
Reklamacje towarów należy zgłaszać do myBra na adres bok@mybra.pl lub na adres korespondencyjny myBra. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, tj. w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Prosimy o dokładne opisanie usterki, tak aby było możliwe jej zidentyfikowanie.
Jeżeli przy odbiorze paczki stwierdzisz, że jest uszkodzona, to w celu rozpoznania reklamacji prosimy Cię o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.
Produkty do reklamacji prosimy odsyłać na adres:
Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05
Masz inne pytania?
Masz inne pytania? Kontakt z myBra.