Wymiana i zwrot towaru

14 dni na rezygnację z zakupów

W myBra masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.

Wyślij nam stosowne oświadczenie na adres bok@myBra.pl lub na adres firmy podany poniżej (odesłać też można od razu towar). Wystarczającym oświadczeniem o odstąpieniu jest także dodanie zwrotu w naszym systemie poprzez Kreator zwrotów (instrukcja niżej).

Produkty możesz zwrócić dowolnym, wygodnym dla Ciebie sposobem w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Dla zalogowanych Klientów udostępniamy łatwy w obsłudze Kreator zwrotów, dzięki któremu wygenerujesz 10-cyfrowy kod zwrotny do Paczkomatu w cenie 8,36 zł brutto. Instrukcję zwrotu przy pomocy 10-cyfrowego kodu znajdziesz na formularzu zwrotu. (kwota ta zostanie odjęta od wartości zwracanych środków) lub zupełnie za darmo w przypadku wymiany (patrz: punkt niżej). Na tej stronie dokładnie opisaliśmy krok po kroku jak zwrócić lub wymienić produkt. Kreator zwrotu jest opcjonalny.

UWAGA: Prosimy o dołączanie do zwrotu formularza zwrotu! Bez formularza zwrot nie zostanie rozpatrzony w terminie. Sklep bez żadnego dokumentu nie jest w stanie w łatwy sposób namierzyć zwrotu.

Warunki zwrotu kosztów przesyłki

Przepisy ustawy stanowią, że konsumentowi, który zawarł umowę na odległość (np. zakupił towar online) przysługuje prawo do zwrotu przesyłki w ciągu 14 dni. Sprzedawca ma obowiązek taki towar przyjąć oraz zwrócić koszty przesyłki poniesione wcześniej przez konsumenta, jeśli kupujący wybrał najtańszy możliwy sposób dostarczenia towaru. Jeśli kupujący wybrał inny sposób dostarczenia towaru niż najtańszy oferowany przez sprzedawcę, to przedsiębiorca zwraca koszty doręczenia mu zamówionego towaru – do wysokości odpowiadającej najtańszej opcji przesyłki dostępnej w danej ofercie.

 

Darmowa wymiana! - wybierz zwrot środków na "saldo klienta" i ciesz się darmową wymianą

W myBra wymiana rozmiaru to po prostu nowe, kolejne zamówienie. Zamów nowy produkt składając nowe niezależne zamówienie, a niepasujący produkt zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu.Jeśli chcesz, aby środki ze starego zamówienia zostały przeksięgowane na nowe, nie opłacaj go (wybierz formę płatności "Przelew" - ostatnia opcja na liście), a w uwagach do zamówienia (ostatni krok) dopisz informację "opłata ze zwrotu". Po rozliczeniu Twojego zwrotu, nasze Biuro Obsługi Klienta przeksięguje środki na poczet nowego zamówienia.

Zasady działania darmowych zwrotów/wymian:

  1. W zakładce "Moje zamówienie" w dolnym lewym rogu strony sklepu mybra.pl wybierz opcję "Chcę zwrócić produkt"
  2. Skorzystaj z kreatora zwrotów. Więcej informacji o kreatorze zwrotów znajdziesz tutaj: KREATOR ZWROTÓW
  3. Jako formę zwrotu należności w 5 kroku wybierz zwrot na "SALDO KLEINTA"
  4. Przejdź przez wszystkie kroki kreatora zwrotu i zatwierdź go.
  5. Złóż nowe zamówienie w sklepie myBra.pl wybierając dostepną dla Ciebie opcję darmowej dostawy i w uwagach wpisz "OPŁATA ZE ZWROTU"
  6. To wszystko co musisz zrobić. Odeślij do nas paczkę i ciesz się darmowym zwrotem
  7. Darmowe formy wysyłki: SPRAWDŹ

Jeżeli obawiasz się, że zapłacisz za dwa produkty, a myBra nie odda Ci pieniędzy, to sprawdź nasze gwarancje bezpieczeństwa. Zwroty rozpatrujemy bardzo szybko (zazwyczaj 1-3 dni robocze). MyBra to wieloletni sklep posiadający bardzo pozytywne opinie. Sprawdź nasze opinie i gwarancje bezpieczeństwa.

Jaki jest Wasz adres, gdzie odesłać produkty do zwrotu?

Produkty prosimy odsyłać na adres:

Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05

Prosimy o nieodsyłanie paczek ze zwrotami na koszt adresata. Paczki takie nie zostaną przyjęte przez nasz magazyn.

 

Przykładowy formularz zwrotu - wzór - nieobowiązkowy

Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz skorzystać z naszego kreatora zwrotów, możesz odesłać produkty na w/w adres, dołączając do paczki wypełniony formularz zwrotu. Przykładowy formularz możesz pobrać klikając tutaj.

 

Czym jest kreator zwrotów?

W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, masz możliwość skorzystania z naszego kreatora zwrotów. W kilku prostych krokach wygeneruje on dla Ciebie formularz zwrotu oraz etykietę nadawczą do Paczkomatu.



Jak szybko zwracacie pieniądze?

myBra zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w myBra, z którego można dokonać kolejnych zakupów.

Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.



Chcę złożyć reklamację

Reklamacje towarów należy zgłaszać do myBra na adres bok@mybra.pl lub na adres korespondencyjny myBra. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, tj. w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Prosimy o dokładne opisanie usterki, tak aby było możliwe jej zidentyfikowanie.


Jeżeli przy odbiorze paczki stwierdzisz, że jest uszkodzona, to w celu rozpoznania reklamacji prosimy Cię o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.


Produkty do reklamacji prosimy odsyłać na adres:
Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05

Masz inne pytania?

Masz inne pytania? Kontakt z myBra.

Polecane

Zaufane Opinie IdoSell
4.80 / 5.00 501 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2020-06-23
Zamówienie zrealizowane bardzo szybko krótki czas na oczekiwanie przesyłki. Zwot zrealizowany również bardzo sprawnie. Polecam super
2020-06-30
Jestem bardzo zadowolona z zakupu

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityka prywatności i cookies.

Warunki przechowywania lub dostępu do cookie możesz ustawić w Twojej przeglądarce.

WYRAŻAM ZGODĘ
pixel