Wymiana i zwrot towaru

14 dni na rezygnację z zakupów

W myBra masz możliwość rezygnacji z dokonanych zakupów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.

Wyślij nam stosowne oświadczenie na adres bok@myBra.pl lub na adres firmy podany poniżej (odesłać też można od razu towar). Wystarczającym oświadczeniem o odstąpieniu jest także dodanie zwrotu w naszym systemie poprzez Kreator zwrotów (instrukcja niżej).

Produkty możesz zwrócić dowolnym, wygodnym dla Ciebie sposobem w terminie 14 dni od daty odstąpienia od umowy. Dla zalogowanych Klientów udostępniamy łatwy w obsłudze Kreator zwrotów, dzięki któremu wygenerujesz etykietę zwrotną do Paczkomatu w cenie 9 zł brutto (kwota ta zostanie odjęta od wartości zwracanych środków) lub zupełnie za darmo w przypadku wymiany (patrz: punkt niżej). Na tej stronie dokładnie opisaliśmy krok po kroku jak zwrócić lub wymienić produkt. Kreator zwrotu jest opcjonalny.

 

Darmowa wymiana!

W myBra wymiana rozmiaru to po prostu nowe, kolejne zamówienie. Zamów nowy produkt składając nowe niezależne zamówienie, a niepasujący produkt zwróć do nas korzystając z procedury zwrotu. Jeśli chcesz, aby środki ze starego zamówienia zostały przeksięgowane na nowe, nie opłacaj go (wybierz formę płatności "Przelew" - ostatnia opcja na liście), a w uwagach do zamówienia (ostatni krok) dopisz informację "opłata ze zwrotu". Po rozliczeniu Twojego zwrotu, nasze Biuro Obsługi Klienta przeksięguje środki na poczet nowego zamówienia.
Zdajemy sobie sprawę, że zakup optymalnego biustonosza nie zawsze uda się za pierwszym razem :) Dlatego też, jeśli skorzystasz z naszego kreatora zwrotów, a jako preferowaną opcję zwrotu środków wybierzesz "Saldo Klienta", etykietę zwrotną do Paczkomatu wygenerujesz zupełnie za darmo!

Jeżeli obawiasz się, że zapłacisz za dwa produkty, a myBra nie odda Ci pieniędzy, to sprawdź nasze gwarancje bezpieczeństwa. Zwroty rozpatrujemy bardzo szybko (zazwyczaj 1-3 dni robocze). MyBra to wieloletni sklep posiadający bardzo pozytywne opinie. Sprawdź nasze opinie i gwarancje bezpieczeństwa. Pierwsza wymiana zawsze jest darmowa i wszystkie koszty wymiany pokrywa sklep mybra.pl za przesyłki kurierskie. Każda kolejna wymiana jest płatna po stronie konsumenta.

 

Jaki jest Wasz adres, gdzie odesłać produkty do zwrotu?

Produkty prosimy odsyłać na adres:

Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05

Prosimy o nieodsyłanie paczek ze zwrotami na koszt adresata. Paczki takie nie zostaną przyjęte przez nasz magazyn.

 

Przykładowy formularz zwrotu - wzór - nieobowiązkowy

Jeśli z jakiegoś powodu nie chcesz skorzystać z naszego kreatora zwrotów, możesz odesłać produkty na w/w adres, dołączając do paczki wypełniony formularz zwrotu. Przykładowy formularz możesz pobrać klikając tutaj.

 

Czym jest kreator zwrotów?

W przypadku zwrotu produktów z zamówienia, masz możliwość skorzystania z naszego kreatora zwrotów. W kilku prostych krokach wygeneruje on dla Ciebie formularz zwrotu oraz etykietę nadawczą do Paczkomatu.



Jak szybko zwracacie pieniądze?

myBra zwraca pieniądze niezwłocznie, tj. nie później niż w terminie 14 dni, sposobem jakim została dokonana zapłata lub w przypadku niemożności wykonania takiego zwrotu na wskazany rachunek bankowy lub saldo klienta w myBra, z którego można dokonać kolejnych zakupów.

Zwracamy wartość zwróconych produktów oraz opłatę za zwykłą przesyłkę (najtańszą dostępną formę przesyłki w momencie składania zamówienia). Jeżeli zwracasz część produktów z zamówienia, koszt wysyłki nie zostanie zwrócony.



Chcę złożyć reklamację

Reklamacje towarów należy zgłaszać do myBra na adres bok@mybra.pl lub na adres korespondencyjny myBra. Zobowiązujemy się do rozpatrzenia każdej reklamacji niezwłocznie, tj. w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania Cię w tym okresie, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
Prosimy o dokładne opisanie usterki, tak aby było możliwe jej zidentyfikowanie.


Jeżeli przy odbiorze paczki stwierdzisz, że jest uszkodzona, to w celu rozpoznania reklamacji prosimy Cię o sporządzenie protokołu oraz zgłoszenia uwag doręczycielowi przy odbiorze przesyłki.


Produkty do reklamacji prosimy odsyłać na adres:
Underwear Sp. z o.o.
ul. Wita Stwosza 1-2
50-148 Wrocław
tel. 71 715 29 05

Masz inne pytania?

Masz inne pytania? Kontakt z myBra.

Polecane

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixel