Darmowa dostawa od 50,00 zł
Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Program lojalnościowy MyBra.pl - jak kupować jeszcze taniej?

NA CZYM TO POLEGA?
TO NIE WSZYSTKO
CO JESZCZE ZYSKUJESZ
JAK ZACZĄĆ?


Aby wstąpić do Programu i zbierać punkty lojalnościowe, wystarczy się zarejestrować (punkty przypisywane są do konta klienta)
i wyrazić zgodę na otrzymywanie newslettera. Nie obawiaj się spamu – dane naszych Klientów są ściśle strzeżone,
a my sami nie wysyłamy newslettera częściej niż raz na 2 tygodnie :)


Jeśli już wcześniej zostałeś naszym Klientem, wystarczy, że upewnisz się w opcjach swojego konta,
iż masz załączoną zgodę na otrzymywanie od nas informacji handlowych drogą elektroniczną.
To wszystko - od tej pory możesz zbierać i wymieniać punkty na darmowe produkty.

 

 

 

 

Sformalizowaną treść regulaminu programu lojalnościowego znajdziesz TUTAJ (PDF).

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

#1 Jak dokonać zakupu za punkty lojalnościowe?

 

1. Korzystając z loginu i hasła zaloguj się do sklepu MyBra.pl
(interfejs służący logowaniu znajduje się w prawym górnym rogu każdej podstrony sklepu).
Jeśli nie masz konta, zarejestruj się.
2. Wejdź na podstronę interesującego Cię produktu.
3. Kliknij na przycisk 'Kup za punkty'
4. Opcjonalnie: kontynuuj zakupy, przeglądając i dodając inne produkty do koszyka
5. Złóż zamówienie postępując zgodnie komunikatami na stronie.




#2 Jak sprawdzić ilość posiadanych punktów?


Liczbę posiadanych punktów możesz sprawdzić logując się na swoje konto. W sekcji 'Program lojalnościowy'
zobaczysz ile masz punktów.

Dodatkowo po wejściu na listę produktów wyświetlimy Ci informację czy możesz kupić dany produkt za punkty. Jeżeli
nie masz odpowiedniej ilości punktów do kupienia produktu za punkty, system nie pozwoli Ci na zakup. Musisz
zgromadzić więcej punktów, np. dodając opinie do produktów, których używasz.

 

UWAGA! PUNKTY ZA ZAMÓWIENIE ZOSTANĄ PRZEKAZANE NA TWOJE KONTO W TERMINIE MIN. 14 DNI OD DATY OTRZYMANIA PACZKI.

DLACZEGO? ZWIĄZANE JEST TO Z PRAWEM DO ODSTĄPIENIA OD UMOWY ZAWARTEJ NA ODLEGŁOŚĆ (MASZ 14 DNI NA ZGŁOSZENIE NAM WOLI ZREZYGNOWANIA Z ZAMÓWIENIA). 

 

 

Masz pytania?

 

Jeśli masz wątpliwości dotyczące zasad Programu Lojalnościowego MyBra.pl lub zauważyłeś błąd/ nieścisłość w jego regulaminie,
prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Klienta dowolną, wybraną przez siebie metodą (mail/infolinia/formularz). 

Kliknij TUTAJ, aby przejść do zakładki KONTAKT.

 

 

Zaufane Opinie IdoSell
4.82 / 5.00 2411 opinii
Zaufane Opinie IdoSell
2024-03-17
Jak zawsze bardzo profesjonalnie. Polecam!
2024-03-15
Bardzo szybka dostawa i biustonosze naprawdę bardzo dobre. Pozdrawiam
pixel