Darmowa dostawa od 70,00 zł
Kliknij, aby dodać produkt do listy zakupowej

Wymiana i zwrot towaru

Wygodne wymiany i zwroty zamówienia:

W myBra masz możliwość rezygnacji z zakupów lub wymiany produktów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.

Zarówno w przypadku zwrotu produktu oraz wymiany pamiętaj o załączeniu formularza zwrotu do odsyłanej paczki, abyśmy mogli sprawie namierzyć Twoje zamówienie

Ze względów higienicznych wymianie lub zwrotowi nie podlegają: majtki. Reguluje to art. 38 punkt 5 ustawy o prawach konsumenta. Prosimy o przemyślane zakupy.

W przypadku wyboru majtek marki: PANACHE, PANACHE SPORT, FREYA, WACOAL, ELOMI, FANTASIE, SCULPTRESSE BY PANACHE, CLEO BY PANACHE ROZMIARÓWKA JEST ZAWYŻONA o 1 rozmiar!

Wymiana zamówienia:

  1. Skorzystaj z naszego kreatora zwrotów - zwrot jest darmowy! Wybierz w kreatorze zwrotów, zwrot środków na "Saldo klienta"
  2. Dodaj notatkę w kreatorze zwrotów "wymiana produktu"
  3. Złóż nowe zamówienie na sklepie wybierając formę płatności "przelew tradycyjny" i także dodaj notatkę "wymiana produktu" - po rozpatrzeniu zwrotu środki z "salda klienta" przeksięgujemy na Twoje nowe zamówienie.
  4. Gotowe! Teraz oczekuj na zrealizowanie nowego zamówienia.
  5. UWAGA: Darmowa jest pierwsza wymiana. Każda kolejna wymiana to koszt 10,32 zł

Zwrot zamówienia:

  1. Skorzystaj z naszego kreatora zwrotów - koszt zwrotu to jedyny 10,32 zł.
  2. Możesz odstąpić od umowy także wysyłając oświadczenie (wzór tutaj) na nasz adres mailowy bok@mybra.pl lub pismo nasz adres magazynu widoczny na formularzu odstąpienia od umowy.
  3. Odstępując od umowy wyślij paczkę na adres naszego magazynu do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, w przeciwnym razie zwrot zostanie odrzucony.
  4. Po otrzymaniu zwrotu sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu oraz zwrot środków lub przeksięgowanie ich na nowe zamówienie w przypadku wymiany towaru.

Bielizna to produkt higieniczny w związku z tym prosimy o zwrócenie zamówienia bez odciętych metek, bez zapachów perfum i dezodorantów (oznaki używania), nie pranego i nie pobrudzonego. W przeciwnym razi zgodnie z ustawodawcą zwrot zostanie pomniejszony o procent utraty wartości produktu.

W razie jakichkolwiek pytań oraz problemów związanych z wymianą produktów lub zwrotem prosimy o maila pod adres bok@mybra.pl lub kontakt telefoniczny 789 785 838

W przypadku nie odebrania paczki potrącany jest koszt wysyłki oraz zwrotu do sklepu w wysokości tj. dwukrotny koszt wysyłki poniesiony przez sklep.

Na podstawie Umownego prawa odstąpienia – czyli zastrzec (na podstawie art. 395 k.c), że obu stronom przysługuje odstąpienie od umowy, gdy druga ze stron nie wykonuje należycie warunków umowy w ustalonym terminie (np. nie odbiera rzeczy należącej do niego). W tej sytuacji sprzedawca powinien podać termin, w którym konsument powinien zapłacić za towar. Gdy określony termin minie, a zapłata nie będzie dokonana, sprzedawca może złożyć oświadczenie od odstąpieniu od umowy. Sprzedawca wciąż zachowuje prawo domagania się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli głównie kosztów nieodebranej przesyłki.

Wszystkie zwroty, wymiany oraz reklamacje prosimy wysyłać na nasz adres magazynu:


[iai:company_name]

ul. Wita Stwosza 1-2 (II piętro)

50-148 Wrocław

Data modyfikacji zasad i regulaminu [iai:last_regulation_date]

Prawdziwe opinie klientów
4.8 / 5.0 2998 opinii
pixel