Wymiana i zwrot towaru
Wygodne wymiany i zwroty zamówienia:
W myBra masz możliwość rezygnacji z zakupów lub wymiany produktów w nieprzekraczalnym terminie 14 dni, który rozpoczyna się w dniu otrzymania przez Ciebie towaru.
Zarówno w przypadku zwrotu produktu oraz wymiany pamiętaj o załączeniu formularza zwrotu do odsyłanej paczki, abyśmy mogli sprawie namierzyć Twoje zamówienie
Ze względów higienicznych wymianie lub zwrotowi nie podlegają: majtki. Reguluje to art. 38 punkt 5 ustawy o prawach konsumenta. Prosimy o przemyślane zakupy.
W przypadku wyboru majtek marki: PANACHE, PANACHE SPORT, FREYA, WACOAL, ELOMI, FANTASIE, SCULPTRESSE BY PANACHE, CLEO BY PANACHE ROZMIARÓWKA JEST ZAWYŻONA o 1 rozmiar!
Wymiana zamówienia:
- Skorzystaj z naszego kreatora zwrotów - zwrot jest darmowy! Wybierz w kreatorze zwrotów, zwrot środków na "Saldo klienta"
- Dodaj notatkę w kreatorze zwrotów "wymiana produktu"
- Złóż nowe zamówienie na sklepie wybierając formę płatności "przelew tradycyjny" i także dodaj notatkę "wymiana produktu" - po rozpatrzeniu zwrotu środki z "salda klienta" przeksięgujemy na Twoje nowe zamówienie.
- Gotowe! Teraz oczekuj na zrealizowanie nowego zamówienia.
UWAGA: Darmowa jest pierwsza wymiana. Każda kolejna wymiana to koszt 10,32 zł
Zwrot zamówienia:
- Skorzystaj z naszego kreatora zwrotów - koszt zwrotu to jedyny 10,32 zł.
- Możesz odstąpić od umowy także wysyłając oświadczenie (wzór tutaj) na nasz adres mailowy bok@mybra.pl lub pismo nasz adres magazynu widoczny na formularzu odstąpienia od umowy.
- Odstępując od umowy wyślij paczkę na adres naszego magazynu do 14 dni od dnia odstąpienia od umowy, w przeciwnym razie zwrot zostanie odrzucony.
- Po otrzymaniu zwrotu sklep ma 14 dni na rozpatrzenie zwrotu oraz zwrot środków lub przeksięgowanie ich na nowe zamówienie w przypadku wymiany towaru.
Bielizna to produkt higieniczny w związku z tym prosimy o zwrócenie zamówienia bez odciętych metek, bez zapachów perfum i dezodorantów (oznaki używania), nie pranego i nie pobrudzonego. W przeciwnym razi zgodnie z ustawodawcą zwrot zostanie pomniejszony o procent utraty wartości produktu.
W razie jakichkolwiek pytań oraz problemów związanych z wymianą produktów lub zwrotem prosimy o maila pod adres bok@mybra.pl lub kontakt telefoniczny 789 785 838
W przypadku nie odebrania paczki potrącany jest koszt wysyłki oraz zwrotu do sklepu w wysokości tj. dwukrotny koszt wysyłki poniesiony przez sklep.
Na podstawie Umownego prawa odstąpienia – czyli zastrzec (na podstawie art. 395 k.c), że obu stronom przysługuje odstąpienie od umowy, gdy druga ze stron nie wykonuje należycie warunków umowy w ustalonym terminie (np. nie odbiera rzeczy należącej do niego). W tej sytuacji sprzedawca powinien podać termin, w którym konsument powinien zapłacić za towar. Gdy określony termin minie, a zapłata nie będzie dokonana, sprzedawca może złożyć oświadczenie od odstąpieniu od umowy. Sprzedawca wciąż zachowuje prawo domagania się od klienta naprawienia szkody wynikłej z niewykonania zobowiązania, czyli głównie kosztów nieodebranej przesyłki.
Wszystkie zwroty, wymiany oraz reklamacje prosimy wysyłać na nasz adres magazynu:
[iai:company_name]
ul. Wita Stwosza 1-2 (II piętro)
50-148 Wrocław
Data modyfikacji zasad i regulaminu [iai:last_regulation_date]