"Róż" się, zadbaj o piersi! Dotykam=Wygrywam - przyłączamy się do akcji!
Idealnie dobrane biustonosze - to z pewnością winne jesteśmy naszym piersiom. „Dobrze dobrany biustonosz to nie tylko korzyści zdrowotne, ale i lepsze samopoczucie, które daje kobiecie pewność siebie” – mówi Marta Samborska, członek zarządu Fundacji Rak’n’Roll. Zawsze tak uważałyśmy :-) To jednak nie wszystko, by zapewnić im zdrowie!
Statystki mówią same za siebie. Co roku na raka piersi zapada 12 000 Polek. Prawie połowa z nich umiera, bo zbyt późno zgłosiły się do lekarza. Jak możesz uchronić się przed groźną chorobą? Podstawą jest regularne, profilaktyczne badanie piersi. Oprócz regularnego USG lub mammografii każda z nas powinna nauczyć się samobadania piersi i regularnie je wykonywać - i z każdą zauważoną nieprawidłowością zgłosić się do lekarza ginekologa. Wcześnie wykryty nowotwór jest bowiem uleczalny!
Na pewno zgodzicie się z nami, że oprócz kreowania mody na bra-fitting, czyli precyzyjne dobieranie bielizny, warto byłoby też wylansować modę na samobadanie piersi. Firma dystrybuująca w Polsce bieliznę firmy Panache wpadła na taki właśnie pomysł. Być może znacie już bieliznę Panache Superbra, Cleo, Masquerade, Panache Sport - biustonosze o szerokim zakresie rozmiarów od miseczki A do K i od obwodu 60 pod biustem. Organizowana przez tę firmę (So Chic) kampania Dotykam=Wygrywam odniosła już wielki sukces medialny rok temu - w tym roku, 20 września, rozpocznie się już druga jej edycja. Na czym polega akcja Dotykam=Wygrywam?
Po pierwsze: badaj się!
Dzięki kampanii ‘Dotykam = Wygrywam’ w sklepach z bielizną Panache na terenie całej Polski, w Teatrze Studio Buffo i w butiku MUSES Urbańska&Komornicka w Warszawie będzie można zaopatrzyć się w zawieszki pod prysznic z instruktażem wykonania samobadania piersi. W myBra.pl otrzymacie taką zawieszkę do każdego zakupu bielizny marek Panache!
Po drugie: wspieraj kobiety!
Cała akcja ma wesprzeć działania fundacji Rak’n’Roll - Wygraj życie!, wspierającej inne kobiety w walce z tą groźną chorobą. 10% z zysku ze sprzedaży różowych biustonoszy z oferty Panache zostanie przekazane na cele statutowe fundacji.
Kupując m.in. te dwa modele w dwóch odcieniach różu: Jasmine i Marcie (traf chciał, że są to bohaterowie naszego ostatniego artykułu o balkonetkach :-) możecie wspomóc tę fantastyczną organizację, jednocześnie ubierając swoje biusty w świetnie skrojone biustonosze! Nie zapominajcie o prawidłowym doborze rozmiaru! :-)
Panache - biustonosz Jasmine w kolorze różowego szampana, o kroju z bocznym panelem doskonale zbierającym i zaokrąglającym biust i lekko elastyczną koronką, dopasowującą się do krągłości piersi.
Cleo - biustonosz Marcie, w odcieniu słodkiego różu, o sprawdzonym kroju mocno podnoszącym i podtrzymującym biusty w każdym rozmiarze i o dziewczęcym, figlarnym charakterze :-)
Po trzecie: wygraj zdrowie, wygraj bieliznę! :-)
Jednym z celów akcji Dotykam=Wygrywam jest sprawienie, byśmy nie tylko same nauczyły się regularnie badać piersi, ale i motywowały inne kobiety do tego, by brały sprawy (piersi) w swoje ręce :-) W tym celu zostanie zorganizowany konkurs na... krótkie formy filmowe!
Dnia 20 września na stronie www.dotykamwygrywam.pl pojawi się aplikacja konkursowa „DOTYKAJ=WYGRYWAJ, nie zwlekaj, RÓŻ SIĘ”. Tu bedzie można wgrać swój krótki, nakręcony nawet telefonem komórkowym film, w którym wyrażona zostanie odpowiedź na pytanie: dlaczego warto się badać. Spośród nadesłanych filmów wyłonione zostaną trzy osoby, które zostaną zaproszone na uroczystą konferencję prasową w Teatrze Studio Buffo, podczas której zaproszeni goście, partnerzy kampanii, polscy celebryci i przedstawiciele mediów, będą głosować na najlepszy film.
Nagroda za I miejsce to roczny zapas bielizny Panache, czyli aż 10 kompletów (wartość 3000zł). Prawda, że brzmi kusząco? 10 kompletów idealnie dobranej bielizny, czyli 10 biustonoszy! Twórcza zabawa, szczytny cel, atrakcyjna wygrana. Może więc warto się róż-yć? :-)
Poprzednią edycję Dotykam=Wygrywam wspierały takie osobistości, jak Katarzyna Cichopek – Hakiel, Aleksandra Kisio, Daria Widawska, Anna Gzyra, Markia i Rozalia Mancewicz. W tym roku akcji ambasadoruje duet projektantek mody MUSES: Natasza Urbańska i Agnieszka Komornicka. „Najcenniejsze w życiu każdej kobiety (i nie tylko) jest zdrowie. My, kobiety, najczęściej w codziennym życiu zapominamy o sobie bo zawsze naszym zdaniem jest coś ważniejszego do zrobienia, załatwienia. Dajmy sobie chwilę dzięki której możemy zyskać bardzo wiele!” - mówią.
Zgadzacie się z nimi? Co myślicie o całej akcji? Weźmiecie udział? Zachęcamy!